Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:22, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
CharcikX napisał: |
powiem wam ze niechciałbym miec "scigacza" który jedzie 120.. siedzisz jak głupek pochylony chocby jechał ze 200 |
Przejedź sie Aprilla lub Cagivą, to zmienisz zdanie :)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
CharcikX
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:32, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
tragon promien skrętu jest bardzo wazny...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bachytek
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:35, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ale Cagiva czy Aprilia to co innego. pamietaj ze te motocykle faktycznie juz jada, sa wieksze od cbr.
Od scigacza oczekiwal bym faktycznie predkosci, a cbr zaprzecza idei tych motorow.
promien skretu jest wazny, poniewaz w ostre zakrety na scigaczu kladziesz sie prawie w poziom, a to trzeba umiec
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CharcikX
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:35, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Tmk cagivą mitto jezdze prawie na co dzień...
napisałem ze niechce miec scigacza który JEDZIE 120KM/H a nie który leci 200km/h to troche zmiena postac rzeczy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tragon
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: UK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:38, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Do czego jest ważny? Czym się różni jazda motocyklami o różnym promieniu skrętu?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bachytek
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:39, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
inna technika zakrecania
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tragon
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: UK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:45, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A jaką technikę powinienem stosować jadąc moją ybr?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bachytek
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:49, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ty chcesz zrobic ze mie debila ? prosta sprawa, jak scigaczem zawracasz to albo robisz to na 2 razy, albo pochylasz sie przy nawracaniu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tragon
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: UK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:57, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ale mi chodzi o zwykłą jazdę. Bo nie wiem jaka jest różnicą między takimi motocyklami podczas jazdy codziennej, nie chodzi mi o zawracanie. Jeździłem tylko simsonem i teraz ybr i skręcam w ten sam sposób.
Pytam ponownie. Jaka jest różnica mięczy skręcaniem ybr, a na przykład cbr?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bachytek
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:00, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
przedewszystkim kwestia nachylenia pionu kierownicy. cbr ma praktycznie w pionie to, w dodatku malo mozesz skrecic ta kierownica. w ybr jest chyba lekko pochylona, a np. w mojej shadowce jest to ok 35stopni, i calkiem inaczej prowadzi sie motor. uwierz mi, ze jak na kursie jezdzilem na yamaszce sr 125 i na hondzie cbf 250 to troche inaczej sie jezdzi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tragon
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: UK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:10, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Też jeździłem na kursie yamahą sr, ale tylko niecałe 2 godziny, co się nie liczy. Ja skręcam kierownicą (przeciwskręt), a mój kompan podróży co ma cbr w ten sam sposób.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:21, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ybr a cbr. Innaczej się siedzi, innaczej się skręca. W cbr wyżej jest środek ciężkości,wyżej też się siedzi, niższa jest kierownica. Dlatego trzeba bardziej pochylić motor na zakręcie. Ot prawa fizyki
Ostatnio zmieniony przez Tomek dnia Sob 23:23, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bachytek
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:22, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - cbr 125 - kolumna kierownicy prawie prostopadla do podloza
[link widoczny dla zalogowanych] - ybr 125 - prawie taki sam
[link widoczny dla zalogowanych] - a to shadow 125 - duzo wiekszy kat nachylenia kolumny kierownicy, nisko umieszczone siedzenie
[link widoczny dla zalogowanych] - yamaha sr 125 - kat prawie taki sam jak w 2 pierwszych, nizej siedzenie.
moze przez ta delikatna roznica miedzy cbr a ybr dot. konta nachylenia kolumny kierownicy nie odczuwasz takiej roznicy i faktycznie zly przyklad dobralem. jak bys wsiadl i pojechal na mojej vt 125, albo wiecej pojezdzil na tej sr 125 to zauwazyl bys jaka to roznica. dodam ze sr125 ma jednak mniejszy ten kat niz shadow, ale wiekszy niz ybr czy cbr. ybr ma podobny kat do ybr czy cbr, ale ma wieksza odleglosc (wysokosc) miedzy siedzeniem a kierownica, i tu juz jest roznica. W shadow jest i nizej siedzenie, i wiekszy kat nachylenia, co daje roznice taka. moze dlatego ja mowie, ze jest ta roznica, a ty ze nie
+ to co napisal tmk
Ostatnio zmieniony przez Bachytek dnia Sob 23:24, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:38, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Przesiadając się z Rometa na Ybr też zauważyłem tę różnicę. Nie muszę tak składać się na zakrętach; czasami ze stopki centralnej w Romecie na zakręcie krzesałem iskry Dlatego też m.in brak jej w cbr
Ostatnio zmieniony przez Tomek dnia Sob 23:40, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bachytek
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:48, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
dlatego rowniez nie lubie scigaczy. przez wymuszenie pochylonej pozycji za kierownica i przez sposob skrecania
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|